Regulamin sklepu

1. Warunki korzystania z oferty proponowanej przez sklep internetowy www.streetelite.pl reguluje poniższy dokument, zwany w dalszej części "Regulaminem".


2. Właścicielem sklepu www.streetelite.pl jest

Michał Oberwajs "STREET ELITE"
ul.Józefczaka 12
41-902 Bytom

NIP:626-274-09-65
REGON : 243543519


3. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet.


4. Zamówienia przyjmowane są wyłącznie przez stronę www.streetelite.pl. Realizacja zamówienia rozpoczyna się po jego złożeniu. W przypadku braku produktu znajdującego się nazamówieniu, klient zostanie poinformowany o tym fakcie i zostaną uzgodnione dodatkowe warunki co do sprzedaży produktu.


5. Wszystkie ceny podane są w polskich złotych. Podane kwoty to ceny brutto.


6. Do każdej przesyłki dołączany jest paragon fiskalny. W przypadku zakupu na firmę podczas składania zamówienia prosimy o informację w miejscu "komentarz do zamówienia".


7. Klient może anulować zamówienie lub wprowadzać zmiany do momentu jego wysłania.

Obecnie, wszystkie zamówienia dostarczane są z pośrednictwem firmy kurierskiej.

Na terenie kraju są do wyboru dwie moźliwosci przesyłek: Przesyłka po przelewie oraz przesyłka za pobraniem (płatność przy odbiorze).

Warunki transakcji z wysyłką za granicę ustalane są indywidualnie.

Koszt dostawy na terenie kraju wynosi:
- przesyłka po przelewie ? 14,50 zł.
- przesyłka za pobraniem (płatność przy odbiorze) - 17,00 zł.

Szczegółowe warunki nabycia towaru mogą być dodatkowo regulowane w opisie produktu. Przewidywany czas realizacji zamówienia do 3 dni roboczych. Zamówienia na terenie Polski doręczane są przez firme kurierską w ciągu od 1 do 2 dni od daty nadania przesyłki.


8. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary: po przelewie na wskazane konto lub platność za pobraniem (płatność przy odbiorze). Klient, który dokona zamówienia, wybierając płatność przelewem i nie regulując w ciągu 2 dni roboczych należności za przesyłkę od daty złożenia zamówienia, nie będzie w przyszłości obsługiwany przez naszą firmę.


9. Dane osobowe zawarte w formularzach przechowujemy i przetwarzamy w sposób zgodny z zakresem udzielonego przez użytkownika zezwolenia oraz wymogami prawa polskiego, w szczególności w zgodzie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku (Dz. U. Nr133, poz. 883 z późniejszymi zmianami). Wypełniając formularz rejestracyjny klient poświadcza, iż wszystkie zawarte w nim dane są prawdziwe.


10. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen, opisów towarów znajdujących się w ofercie oraz wprowadzanie nowych towarów do oferty sklepu. W chwili złożenia zamówienia przez klienta cena podana przy towarze jest wiążąca i nie ulegnie zmianie. Do każdego zamówienia doliczane są koszty przesyłki.


11. Każdemu zamówieniu zostanie przypisany unikalny numer. Numer ten jest przydatny w momencie sprawdzenia stanu realizacji zamówienia, dokonania w nim zmian lub jego anulowania. W tym celu po zalogowaniu się na stronie sklepu należy kliknąć pole "historia zamówień". Zmiany i anulowanie zamówienia są możliwe jedynie wtedy, kiedy zamówienie nie zaczęło być jeszcze realizowane.


12. Reklamacje. Wszystkie towary dostępne w sklepie są oryginalne, objęte gwarancją producenta oraz są fabrycznie nowe. Sprzedawca uwzględnia reklamacje klientów w przypadku niezgodności z umową towaru konsumpcyjnego w chwili jego wydania na zasadach określonych w ustawie z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz.1176). Towar konsumpcyjny to rzecz ruchoma nabywana przez osobę fizyczną w celu niezwiązanym z działalnością gospodarczą.

Zwroty prosimy wysłać tylko i wyłącznie przesyłką za potwierdzeniem na adres:

STREET ELITE
ul.Józefczaka 12
41-902Bytom

streetelite@op.pl


Reklamacje będą uwzględniane po dokonaniu oględzin rzeczy i stwierdzeniu wad produktu, bądź niezgodności towaru z dokonanym zamówieniem.? Tylko czysty i nie uszkodzony mechanicznie przez klienta towar podlega reklamacji. Koszty sklep zwraca po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji. Towar uszkodzony zostanie wymieniony nainny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.

Uwaga! Po otrzymaniu przesyłki prosimy o jej dokładne sprawdzenie w celu stwierdzenia, czy nie doszło do mechanicznych uszkodzeń podczas transportu i w razie potrzeby o sporządzenie protokołu szkody, który znacznie uprości procedurę reklamacyjną.?


13. Zwroty. Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu dziesięciu dni od daty odebrania przesyłki. Aby odstąpić od umowy zawartej na odległość klient zobowiązany jest złożyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy.

Zwracany towar nie może być używany, musi posiadać oryginalne metki i oznaczenia oraz winien być zapakowany w bezpieczny sposób.Sklep gwarantuje zwrot pełnej kwoty zamówienia.? Pieniądze zostaną zwrócone przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta. Pieniądze zwracane są w 7 dni, w przypadku braku informacji na temat zwrotu lub wymiany, zwrot dokonany będzie w 3 dni robocze po otrzymaniu dodatkowych informacji od klienta. W przypadku braku informacji w odesłanej paczce, zwrot dokonany będzie po wyjaśnieniu sytuacji i nie przekroczy 14 dni roboczych.

W przypadku zwrotu w celu wymiany na inny produkt lub rozmiar prosimy o wcześniejszy kontakt mailowy na adres streetelite@op.pl.

W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie obowiązują przepisy Kodeksu Cywilnego oraz ustawy o ochronie niektórych prawkonsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 31 marca 2000r. (Dz. U. nr 22 poz.271).